سردار جزایری: تلفات جنگ نرم میلیونی است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل ضمن بر شمردن خطرات جنگ نرم و دیر هوشیار شدن كشور نسبت به این موضوع گفت: این جنگ دارای ابعاد و زوایای پیچیده‌ای است و تلفات این جنگ بر خلاف جنگ سخت، میلیونی است.
آفتاب: معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد كل ضمن بر شمردن خطرات جنگ نرم و دیر هوشیار شدن كشور نسبت به این موضوع گفت: این جنگ دارای ابعاد و زوایای پیچیده‌ای است و تلفات این جنگ بر خلاف جنگ سخت، میلیونی است. 

سردار سید مسعود جزایری افزود: سال‌هاست كه در عرصه جنگ نرم دشمن هستیم ولی متاسفانه نسبت به این جنگ دیر هوشیار شدیم، این جنگ دارای ابعاد و زوایای پیچیده‌ای است و تلفات این جنگ بر خلاف جنگ سخت، میلیونی است.
 
وی با اشاره به جامعه امیدوار و جوانان با نشاط مورد تاكید مقام معظم رهبری گفت: جامعه نا امید، آینده‌ای هم نخواهد داشت و برای همین دشمن در این زمینه بسیار فعالیت می‌كند. 

سردار جزایری با بیان اینكه فرماندهی معظم كل قوا از مناسبت‌های كلیشه‌ای و كارهای تكراری نگران هستند، خاطر نشان كرد: باید زمینه تفكر و اندیشیدن و كار كارشناسی و اتاق فكر در كارها صورت پذیرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1846
بازدید کل : 217879
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1